Reklamačný poriadok spoločnosti EP Group upravuje právne vzťahy medzi spoločnosťou EP Group (ďalej len
“Dodávateľ) a odberateľom elektriny (ďalej len “Odberateľ „) pri podávaní reklamácií vzťahujúcich sa na
dodávku a distribúciu elektriny.

Reklamácia je písomné podanie Odberateľa adresované Dodávateľovi, ktorým sa Odberateľ domáha najmä
zodpovednosti Dodávateľa za nekvalitne poskytnuté služby, pričom takýto stav trvá v čase uplatnenia reklamácie a
zároveň Odberateľ požaduje od Dodávateľa nápravu alebo náhradu za nekvalitné zabezpečenie dodávky a distribúcie
elektriny do odberného miesta Odberateľa (ďalej len ako “služby”). Účelom reklamácie je predovšetkým
dosiahnuť, aby boli odstránené zistené nedostatky.

Odberateľ má právo reklamovať najmä:

  1. kvalitu poskytnutej služby,
  2. odpočet určeného meradla,
  3. fakturáciu poskytnutej služby,
  4. prerušenie alebo obmedzenie služieb alebo iné zistené chyby súvisiace s poskytovaním služby Dodávateľa,
  5. poruchy určeného meradla.

 

Reklamačný poriadok 2016

Reklamačný záznam 2016