Reklamačný poriadok spoločnosti EP Group upravuje právne vzťahy medzi spoločnosťou EP Group (ďalej len
“Dodávateľ) a odberateľom elektriny (ďalej len “Odberateľ „) pri podávaní reklamácií vzťahujúcich sa na
dodávku a distribúciu elektriny.
Reklamácia je písomné podanie Odberateľa adresované Dodávateľovi, ktorým sa Odberateľ domáha najmä
zodpovednosti Dodávateľa za nekvalitne poskytnuté služby, pričom takýto stav trvá v čase uplatnenia reklamácie a
zároveň Odberateľ požaduje od Dodávateľa nápravu alebo náhradu za nekvalitné zabezpečenie dodávky a distribúcie
elektriny do odberného miesta Odberateľa (ďalej len ako “služby”). Účelom reklamácie je predovšetkým
dosiahnuť, aby boli odstránené zistené nedostatky.
Odberateľ má právo reklamovať najmä:
- kvalitu poskytnutej služby,
- odpočet určeného meradla,
- fakturáciu poskytnutej služby,
- prerušenie alebo obmedzenie služieb alebo iné zistené chyby súvisiace s poskytovaním služby Dodávateľa,
- poruchy určeného meradla.